Wyświetlenia.

niedziela, 17 czerwca 2012

Harry I.

- dziewczyno ogarnij sie! on nie był ciebie wart. na pewno jest ktoś kogo pokochasz bardziej niż jego.
- na przykład kto?
- a co to ja, wróżka ? nie wiem, ale na pewno nie zostaniesz zakonnicą. gwarantuje ci to.
- mhm, dobra nie pierdziel idziemy na impreze.
- ooo! i taką [t.im] pamiętam i nawet bardzo lubię.
ty i twoja przyjaciółka rozeszłyście siędo swoich domów, aby przygotować się na impreze.
jest godzina 18, a umówiłyście sięna 20. do domu miałaś niedaleko dlatego kiedy doszłaś była 18.15.
szybko wskoczyłąś do wanny i zaczełaś rozmyślać.
"był dupkiem. tak, zdecydowanie tak. kto zostawia taką dziewczyne jak ja? nie, to mi wcale nie pomaga. tylko jeszcze bardziej dołuje. al, nie myslmy o nim. idziemy na impreze. zabawie sie. poderwe jakieś ciacho. będzie fajnie! boże, kogo ja oszukuje? nikt mi go nie zastąpi. niekt mi go nie zastąpi? musi ktoś. przecież on był brzydki i beznadziejny. srał go pies. nie popsuje mi najlepszego wieczoru w moim życiu. " twój chłopak, Matt zdradził cie. nie dawałaś rady, ale nigdy nie rozpaczałaś zbyt długo. dlatego teraz postanowiłaś pokazać mu jak dobrze ci bez niego. dlatego też idziecie do klubu gdzie on zawsze spędza wolny czas.
i tak upłyneło ci 30 minut. wyszłaś z wanny wysuszyłaś włosy i lekko je polokowałaś, pomalowałaś się ostro na czarno i ubrałaś. byłaś zgrabna, więc wyglądałaś bardzo seksownie.

o 20 czekałaś już przed klubem na swoją przyjaciółke. spóźniła się 10 minut, ale nie zdziwiło cie to- zawsze tak robiła. weszłyście do środka. tłumy ludzi, wszyscy świetnie się bawią.
a ty już widzisz swojego byłego zabawiającego się z jakąś lalą. poszłaś do baru, ale kocimi krokami. przechodziłaś obok Matta i widziałaś ze cie zauważył.
zamóiłaś sobie kolorowego drinka i usiałaś na krzesle przy barze. obok ciebie siedział przystojny chłopak z burzą loków na głowie. zauważyłaś, ze Matt idzie w twpją strone. patrzałaś na niego, a on się do ciebie uśmiechał. przewróciłaś oczami i obróciłaś sie spowrotem do baru. poczułaś jak ktoś przytula cie od tyłu i całuje po szyi.
- Matt, odwal się.
- ej, no weź. przecież wiesz że ja najpierw robię później myśle. to była pomyłka.
- pomyłką byłeś ty.
- oouu. zgrywamy niedostępną? lubie to.
- nie zgrywam niedostępnej, po prostu jestem już zajęta.
- serio? przez kogo.
- yyy.
- prze ze mnie.
oboje z Matte spojrzeliście w bok. stał obok was właśnie chłopak z burzą loków.
-  zostaw ją. chodź kochanie zmywamy się.
- masz racje. jest już późno. cześć Matt.

Matt stał osłupiały i niewiedział co sie dzieje. chłopak przytulił cie do siebie i zmierzaliście w strone wyjścia z klubu.
- dzięki za ratunek. jest cholernie natrętny i głupi.
- domyśliłem sie. bo jak możnma zerwać z tak piękną i cudowną dziewczyną?
- daj spokój. a tak wgl [t.im] jestem. miło mi.
- Harry. mnie również.
- więc... jak ci sie mam teraz odwdzięczyć ?
- może...
- hej wy! skoro jesteście razem to czemu stoicie tak daleko od siebie i dlaczego się nie przytulacie. przecież to lubisz [t.im.]
- o nie tylko nie on. - powiedziałaś i spojrzałaś w strone Matta.
- chodź [t.im] pokażemy mu to co chce widzieć.
i w tej chwili...

~ malikowa xx.
____________________________________
przeprasza, przeprasza, przepraszam. wiem że dawno nic nie dodawałam.
ale poprawiałam oceny. i jeszcze przez dwa dni poprawiać będę. ale bedę dodawała codziennie. przynajmniej się postaram. wybaczcie mi ! :3

love'u xoxo

25 komentarzy:

  1. Musiałaś w takim momencie przerwać. zajebiste jest :) Lecz trochę ta czcionka wkurwia !
    Zapraszam do mnie :) :
    http://sayoneword.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no kuuuuurwa, czemu w tym momencie? Długo nic nie dodawałyscie. DODAWAĆ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, nareszcie coś dodałyście ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. NO NARESZCIE! :D
    Świetny, no kurde. Nie kończcie w takich momentach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no jest zajebiście! Ale serio nie kończ w takich momentach, zgadzam się z powyższymi komentarzami, no i ta czcionka jest lepsza o wieleeeee :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny Świetnie piszecie, życzę wam powodzenia w pisaniu, jesteście naprawdę świetne. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne O.o najlepszy moment nooo >.<

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetneeee! O.o
    Naprawdę boskie, ale nie w takich momętach kończ

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym się od razu nie całowała, ale kurde fajnie tak :D może dlatego, że ja jestem nie śmiała. Ale fajnie no : D

    XxxxX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skąd wiesz, że się będą całowali ? :3
      nie potwierdzam, ale i nie zaprzeczam, że tak będzie. :>
      ~malikowa xx.

      Usuń
  10. extra O.o nareszcie od chyba miesionca coś dodałyście, no to czkeam na nastempne

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne. naprawde swietne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ^^ i szkoda, że w takim momencie, ale to już wiesz :P
    Zapraszam do siebie : http://all-i-need-is-you-dziama.blogspot.com/ i na stronkę na fb : https://www.facebook.com/OneDirectionWarsawPoland <3
    ~ Dziama ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetneee ! :3

    OdpowiedzUsuń