Wyświetlenia.

niedziela, 24 czerwca 2012

Mieszanka. ♥


Od ostatniego wpisu, przybyło nam aż 400 wyświetleń, dziękujemy :* 
No to skoro Malikowa nic nie dodaję, to ja dodam :3 Mieszanko-imaginy :D hahaha 
XD

-Stylesowa 
*
Gdy flirtujesz z innym chłopakiem, Harry patrzy na Ciebie w taki sposób.

*

Josh jest twoim przyjacielem . Pewnego dnia prosisz go, aby sprawdził czy ktoś nie stoi pod oknem, bo boisz się wykąpać. Chwilę później Josh przychodzi z Liamem na rękach.
Liam: BO JA TEN.. JOSH, CZEMU MNIE WYNOSISZ? JA CHCIAŁEM SOBIE TYLKO.. PODZIWIAĆ.. HM.. LAMPĘ? TAK LAMPĘ. DOBRA, CHCIAŁEM CIEBIE POOGLĄDAĆ.. BO MASZ TAAAAAAKIE CIAŁO..

*

Harry: I wtedy przyszła do nas [twoje.imię] i wiesz, co było dalej.
Louis:


*
[twoje.imie] - Harry potrzymaj mojego pieska.

*

Zayn wraca z ciastkiem do waszej sypialni :D
*
< ZAKOCHAŁAM SIĘ *.* >
Harry przed randką z tobą :o <3

*
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!

*
Niall! <3

*


2 komentarze: