Wyświetlenia.

wtorek, 26 czerwca 2012

Harry III.

doszliście do jego domu. Harry zaprowadził Cię do salonu.
h: masz może ochote na coś do picia?
t: jeżeli się da to ciepłą herbatę proszę.
h: nie ma sprawy. poczekaj tu.
t: jasne.
po kilku minutach harry wrócił razem z herbatą. usiadł obok ciebie na kanapie i rozmawialiście. po jakimś czasie zrobiłaś sieśpiąca, a harry to zauważył.
h: widzę, że wolała byś już iść spać.
t: tak. jestem zmęczona.
h:ok, więc w takim razie ty bedziesz spąła u mnie w pokoju, a ja zostane w salonie.
t: co? nie. ja śpie w salonie, a ty w swoim pokoju.
h: nie.
t: ok, w takim razie razem śpisz razem ze mną w twoim pokoju.
h: nie przeszkadza ci to?
t: wcale.
h: to w takim razie zapraszam na góre.
poszłaś za harrym do jego pokoju. był bardzo łady. duży, ale przytulny. harry pokazał ci łazienke dał ci swoją koszulkę, a sam spął w samych bokserkach.
położyliście sięna jednym łóżku, ale że kołdra była bardzo wąska leżeliście blisko siebie. czułąś się skrępowana i harry dobzre o tym wiedział.
h: hej, [t.im.]. spokojnie. chodź tu. *przytulił cie mocniej do siebie i objął silnym ramieniem.*
t: dziekuje Harry.
h: za co?
t: za wszystko. znamy sie tak krótko, a zrobiłęś dla mnie wiecej niż kto kolwiek w całym moim życiu.
h: ciesze się, że mogłem ci pomóc. ale teraz dobranoc.
t: pa haroldzie.
h: wiesz, ze tego nie lubie?
t: wiem ale ja lubię.
wtuliłaś sięw niego mocniej i już po chwili spałaś.


~ malikowa xx.
 ____________________________
jest, nie wiem czy sie spodoba, ale jest.
wiecie co? myś→le nad tym czy nie odejść ze stronki. nie mam już wgl pomysłów i jestem pewna że Stylesowa da sobie rade beze mnie.
musze nad tym pomyśleć.

love'u xoxo

13 komentarzy:

  1. trochę za szybko, ale jest spoko :3

    OdpowiedzUsuń
  2. no chyba cie pojebało! nie odchodź!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbuj nawet o tym myśleć. Nie pozwolimy Ci na to !

    OdpowiedzUsuń
  4. tj. NIE ZGADZAMY SIĘ.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie.nie.nie.nie.nie.nie.!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie. EJ NIE! JESTEŚ LEPSZA NIŻ STYLESOWA. SORY STYLESOWA>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej ty anonim pojebana jesteś? Jak możesz uważać, że stylesowa jest gorsza od malikowej? Pojebana jesteś. ty szmato. obie jesteście kochane < 3

      Usuń
    2. POPIERDOLIŁO CIE? JAK MOZESZ FAWORYZOWAĆ? SZMATA...

      Zgadzam się z powyższym komentarzem.

      Usuń