Wyświetlenia.

czwartek, 7 czerwca 2012

Mieszanka ♥


No hej, zawiedziona jestem, że jest TAK mało komentarzy :( Proszę was o komentarze. :D Na zachętę  Mieszanka. :)
Chciałam powiedzieć, że kilka dni mnie nie będzie bo wyjeżdżam, mam nadzieję, że Malikowa was rozpieści. Dziękujemy za wyświetlenia.
-Stylesowa xx

___________________________________________
*
Chłopcy zobaczyli twoje nowe zdjęcie na twitterze.

*
Harry idąc zauważył ciebie.

*
Tak myślę, że tańczę (To Danielle♥)

A tańczę tak naprawdę:
*
Zayn próbuje ci zaimponować

*
Jesteś piosenkarką, Liam nie boi się przyjść na twój koncert.
*
[t.i]-Niall, zrób coś śmiesznego, żeby mnie rozweselić!
*
-Niall pokaż nam swój najlepszy taniec.
*
Niall, po tym jak dałaś mu swój numer telefonu

*
Podobni?
*
HAZZA W RAJU! 
*
*
Poznajecie pana po lewej? :o
*
*
*
Ejejejejjeje, ZAYN! Nie dobieraj się do Mojego chłopaka, masz Malikową:D
*

3000! CHCEMY 3000! <3 

6 komentarzy: