Wyświetlenia.

czwartek, 24 maja 2012

Harold cz. 1 ♥

jesteś z Harrym od dobrych kilku miesięcy. 
kochacie się i nie mozecie bez siebie żyć. 

teraz, siedzicie w salonie razem z resztą zespołu. 
przytulasz sie do harrego. po twojej lewej stronie siedzi Zayn. 
na jednym fotelu Lou, na drugim Liam a Niall na pufie w kształcie wieeeelkiego hamburgera. 
oglądacie film. jest beznadziejny. znaczy, chłopakom się podoba nawet bardzo. 
ale ciebie choernie nudzi. w końcu wstajesz i chcesz wyjść. 
h: kotku. gdzie ty idziesz ? film się nie skończył. 
t: właśnie dlatego wychodze. 
z: czyli nie podoba ci się ? mówiłem że to głupi pomysł żeby oglądała film o wyścigach. helou to dziewczyna.
h: wiesz Zayn... zauważyłem że jest dziewczyną. 
t: dobra, wy oglądajcie a ja ide sprawdzić twittera i fb. 
* poszłaś na góre do sypialnie twojej i Harrego. na ścianach były powieszone wasze zdjęcia. 
usiadłaś na łózku i wziełaś laptopa na kolana. sprawdzałaś portale kiedy nagle natknełaś się na interesujące zdjecie Harrego całującego się z brunetką którą nie byłaś ty. kliknełaś. było ich więcej.
zdenerwowałaś się. wstałaś i pobiegłaś na dół. 
t: TY DUPKU!! nienawidze cie ! 
h: ale [t.im.] to nie tak! 
t: w dupie to mam. zdradziłeś mnie gnoju. 
* pobiegłaś spowrotem na góre zamknełaś drzwi na klucz i zaczęłaś siępakować. Harry ciągle siędo niech dobijał chciał wejść ale ty już nie chciałaś go widzieć. otwarłaś okno. wyrzuciłaś walizke i z trudem zeszłaś na dół. wybiegłas z podwórka i pobiegłaś na przystanek autobusowy. 

~ Malikowa xx. 

__________________________
obiecałam pewnej pani a angli * pozdrawiam. <3* 
będzie kilku częściowy zamiast tego z Niallem, z nim będzie później. 

dzięki jeszcze raz za życzenia. 
love'u all. ♥

1 komentarz: