Wyświetlenia.

środa, 23 maja 2012

Lou cz. 5 ♥

poszłaś do pokoju. usiadłaś na łóżku i zaczęłaś myśleć. :

[t.im] jesteś kretynką i idiotką. zwiałaś od chłopaka którego kochasz. 
dosyć ! trzeba w końcu powiedziec mu prawde 

szybko pobiegłas do domu Louisa. otworzyła ci jego mama i powiedziała że właście jest na lotnisku i wylatuje do USA. zadzwoniłaś po taksówke, która przyjechała po 15 min. wsiadłaś w nią i ruszyłaś na lotnisko. 

biegłas przed sibie potrącając ludzi i nagle usłyszałaś głos " lot do USA opóźni się o 25 min. przepraszamy" 
dzięki ci boże - pomyślałaś i szukałaś Louisa. 
znalazłaś go. stał przy ławce oglądając swój paszport.
t: LOUIS ! 
podbiegłaś do niego i mocno przytuliłaś. 
l: [t.im] ? co ty tu robisz ?
t: przepraszam. kiedy mnie pocałowałeś uciekłam od ciebie bo nie chciałam zakochać się w tobie, kiedy wyznałeś mi uczucia bałam się że jeżeli powiem ci co do ciebie czuje to będziemy raze, ale nas związek nie wyjdzie i rozpadnie się nasza przyjaźń. ale... ja tak nie moge. kocham cie Louis. od dawna cie kocham. to dlatego wyjechałam. bo myślałam że ty nie czujesz do mnie nic oprócz przyjacielskiej miłości. 
* i w tej chwili Louis cięnamiętnie pocałował. trwaliście tak kilka minut, ale niestety Louis musiał już iść na odprawę. przytuliliście się i obiecałaś mu że przeprowadzisz się spowrotem do ich domu. 

od tej pory jesteście prawie nierozłączni, a jeżeli trasa Louisa jest bardzo długa, zabiera cię z sobą. 

~Malikowa Xx. 
____________________________________________
koniec opowiadania o Lou. 
teraz napisze o Niall'u. 
od jutra na stronce będę bardzo rzadko, bo zaczął się sezona poprawiania ocen. 
masakra. -.- ale spoko, spoko damy rade. ;3 

dzięki za tyle wyświetleń i zostawiajcie komentarze. ;3 

4 komentarze:

  1. LEPIEJ O HARYM1111
    SWIETNE JEST TO OPOWIADANIE. ;)
    MIESZKAM W ANGLII, A CZYTAM POLSKIE OPOWIADANIE HAHAH,

    OdpowiedzUsuń
  2. mieszkasz w anglii ? ale ci fajnie. ♥
    to może tak, napisze z Niall'em ale specjalnie dla ciebie w moje urodziny *jutro* napisze jedno-częściowy ale dłuuuuuuuuuuuuuuuugi o Harrym. ~Malikowa Xx.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO MALIKOWA! OD STYLESOWEJ DOWIEDZIAŁYŚMY SIĘ, ŻE MASZ URODZINY!!!!!!!
    CZemu nic nie napisałaś w notce ze masz urodziny? E no laska! Sto lat stooo lat! :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde powiem ci że przeczytałam kilka i . . to wciąga :D . więc czekam na nastepne :D . Moniczkaa :D .

    OdpowiedzUsuń