Wyświetlenia.

sobota, 19 maja 2012

Zayn 4 ♥


siedzicie w restauracji : jecie zamówione dania i rozmawiacie. śmiejecie się ze wszystkiego, jest bardzo miło. ale jak wiecie wszystko co dobre musi się kiedyś skończyć. kiedy tak się śmiejecie zobaczyłaś za oknem twojego ex z którym niedawno zerwałaś idącego w tronę restauracji, a nawet wchodzącego do niej. nie była sam. byłą z nim jakaś tapeciara. próbowałaś sięukryćale na marne. zauważył cię od razu. 
ex: o prosze, prosze. kogo my tu mamy. znalazłaś sobie kolejnego naiwnego? 
t: daj mi spokój i idź z tąd. 
z: [t.im.] kto to?
t: mój były. 
ex: owszem były. ale ostrzegam cie koleś uważaj na nią. niezłe z niej ziółko. oskubie cie z kasy i narazie. 
t: prosze ? ! daj spokój, nigdy nie postawiłeś mi nawet piwa. jesteś idiotą i dupkiem dlatego z tobą zerwałam. 
ex: a ty suką. powiesz coś jeszcze?
w tej chwili zamarłaś nie wiedziałaś co powiedzieć żeby zrobiło ci się głupio.
z: ona może nie, ale ja tak. odwal się od niej. daj jej spokój. skończyła związek z tobą. ale zaczęła ze mn...*i w tej chwili ugryzł się w język* 
t: słucham ? 
z: kurde. ten koleś wszystko spieprzył. na tej kolacji miałem powiedzieć ci co do ciebie czuje. i zapytać czy zostaniesz moją dziewczyną. ale dziękuje panu idiocie bo wszystko spieprzył. 
całej waszej rozmowie przysuchiwała się cała restauracjia a kiedy Zayn skończył mówić ty go pocałowałaś. 
wszyscy zaczeli wam bić brawo. 
t: kocham cię Zayn. 
od tej pory żyjecie szczęśliwie. planujecie założyć rodzinę. 

KONIEC.

~ Malikowa Xx. 
______________________________________
skończyłam to moje małe opowiadanie o Zaynie. ale napisze też kilku-częściowe o innych. 
wczoraj nie dodałąm nic, ale nie miałam siły po naszym gminnym EURO. 
dziś była małyszomania. i podczas pokazu strażaków polali wszystkich wodą. przez co byłam cała mokra. na dodatek wczoraj kibicowałąm naszym i dziś znów to samo. ledwo mówie. 
jetem zmęczona, a jeszcze do kościoła. 
nie wytrzymam. 
teraz musze zgrać jakąś muzyke na mp4. i jak sięwyrobie to może zaczne pisać kolejnego długiego o Lou. 

4 komentarze:

  1. Czemu takie tło ? :D:D

    Ale fajneeee <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne <3 ale szybko się kończy ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie, takie krótkie, mogłaś to przedłużyyyyć:D:D:D
    <33

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam pomysł co dalej. ale jak zrobie następne to postaram się kombinować żeby były dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugie. :D
    przepraszam że dziś nic nie dodałam ale długo nie było mnie w domu, a teraz jestem zmęczona. NADROBIE ! :D
    ~ Malikowa. Xx.

    OdpowiedzUsuń