Wyświetlenia.

niedziela, 27 maja 2012

Harold cz. 3 ♥

nie śpisz od kilku godzin. myślałaś nad tym co zrobił Harry. 
w końcu postanowiłąś się zebrać. 
wstałaś, ubrałaś się i zrobiłaś sobie szybkie śniadanie. 
wzięłaś telefon i pieniądze do kieszeni i wyszłaś na miasto. 

najpierw poszłaś do parku na krótki spacer. szybko ci sięto znudziło i poszłaś do MSC. 
otwierasz drzwi, wchodzisz i automatem wychodzisz. dlaczego ? 
w MSC właśnie stoi 5 przystojnych chłopaków, a w tym twój były chłopak. 
harry od razu cie zauważa i wybiega za tobą. 
h: hej ! [t.im] poczekaj! 
ty idziesz dalej nie odwracając się i nie odzywając słowem. 
on dalej biegnie za tobą. podchodzisz do pierwszego lepszego kiosku i prosisz o paczke mocnych fajek i zapalniczke. od chodzisz od kiosku i zapalasz jednego, a reszte wsadzasz do kieszeni. odpalasz. i w tym samym momencie podbiega do ciebie zdyszany harry. 
h: jeżeli chcesz mnie zdenerwować tym że palisz to udało ci się, ale dodatkowo sama siebie zabijasz. 
t: goń się dupku. 
idziesz prosto do swojego domu paląc papierosa za papierosem. starasz się olać harrego, który idzie obok ciebie i chce ci wszystko wytłumaczyć. w końcu nie wytrzymujesz. 
t: wiesz jaki masz problem ? nie ? to ja ci powiem. nie umiesz być z jedną dziewczyną. bawisz się ich uczuciami jak by były zabawkami które wyrzucisz kiedy ci się znudzą. ja nią nie będę. może to ja ci się znudziłam, ale po mimo tego że kocham cie nad życie to ja wyrzuce ciebie. nie mam ochotu wiecej oglądać twoich oczu, ust, włosów, niczego. mam cie głęboko w dupie.

idziesz do domu, obracasz się za siebie i widzisz harrego stojącego w tym samym miejscu. masz to gdziesz. 

~ malikowa xx. 
________________________________________
jest 3 część. zmaściłąm, wiem. ale nie mam pomysłu. 

dziś już raczej nie dodam rozdziału bo jade na dni Dąbrowy, a jeszcze wcześniej musze się uczyć. -.-
dzięki za tyle wyświetleń i prosze was, jeżeli to czytacie zostawcie komentarze. 

love'u. xoxo ♥

4 komentarze:

  1. dodaj jeszcze jeden dzisiaj, proszę bo nie wytrzymammm!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz fajniej się robi! O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam tu konta, ale dodam z anominoweggo :DD:D:XDxd;p;p;

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne.:*
    CZEMU DZISIAJ NIE DASZ ROZDZIAŁU :< ?

    OdpowiedzUsuń