Wyświetlenia.

środa, 30 maja 2012

Harold cz. 7 ♥

h: czego chcesz? chyba już wystarczająco mi dowaliłaś.
t: tak, ale wiesz .. ja poczułam sie tak samo nie? 
h: tak. przepraszam. ale ja nie wiem dlaczego to zrobiłem. kocham cie i chciał bym żebyś do mnie wróciła. 
t: ależ oczywiście że wróce ty głupku. 
*podeszłaś do niego i namiętnie pocałowałaś. przytuliliście siędo siebie, ale nie trwało to długo bo usłyszałaś krzyk dziewczyny.
d: HARRY ! JAK TY MOGŁEŚ ?! 
h: o co ci chodzi? 
d: jak to co co chodzi ? zrobiłeś sobie ze mną dziecko, a teraz mizisasz się z jakąś lalunią ?
* słuychałaś tego wszystkiego z oczami jak pięć złotych i otwartą buzią. momentalnie łzy poleciały po twojej twarzy.*
h: słuchaj. [t.im.] to nie tak. 
*próbuje cie dotknąć*
t: nie dotykaj mnie! nie chce cie widzieć na oczy. mam cie dość. jesteś pieprzonym dupkiem, nie dość że wymieniałeś się z nią śliną to jeszcze przespałeś? mało tego, ona kurwa jest z tobą w ciązy ! 
h: ale to nie tak ! 
t: w dupie mam twoje wyjaśnienia! 

*chciałaś już uciec, ale nogi odmówiły ci posuszeństwa. poczułaś się słabo i ubrana w to upadłaś na ziemie. 
[...]

~ malikowa xx.
________________________
na razie taki krótki, póxniej będzie dłuższy. 

love'u xoxo.


7 komentarzy:

  1. O japierdole, ale zajebisty. ŻĄDAM DŁUŻSZYCH ROZDZIAŁÓW NOOOO XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie! O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. JEZU JAK W TAKIM MOMENCIE MOŻNA SKOŃCZYĆ NOOOOOOOOO :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu świetnie, piszecie! Naprawdę, podziwiam,was!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepraszam, ze nie dodawałam komentarzy. Kocham was, i kocham ten rozdział. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też przepraszam, Stylesowa mnie zjechała XD
    zaniedbałam was z komentarzami, przepraszam <3
    Rozdział swietny, jest co

    OdpowiedzUsuń