Wyświetlenia.

niedziela, 27 maja 2012

Harold cz. 4 ♥

weszłaśdo domu. niemasz już ani jednej fajki.
siadasz na kanapie w salonie, bierzesz na kolana laptopa i wchodzisz na twittera. 
widzisz że jest niezłe zamięszanie wokół harrego. wchodzisz na jego profil i widzisz że dodaje kilkanaście postów na minute i w każym z nich jest twój nick. 
czytasz pierwszy lepszy "co ja mam zrobić ? straciłem wszystko co miałem. kocham cie [t.im] kocham i nie przestane"
masz gdzieś Harrego, chcesz o nim zapomnieć dlatego z twojej walizki wyciągasz wasz album ze zdjeciami. zabierasz je i wychodzisz.
zamykasz drzwi i widzisz że przed twoim domem ktoś siedzi. przyglądasz się.
ta osoba pali papierosa i jest w kapturze. fioletowa bluza Jack Wills'a, harry.
t: od kiedy ty palisz?
h: od kąd straciłem sens życia. chce sie zabić. ale powoli.
t: serio ? to wyobraź sobie że ja już mój też straciłam i wiesz co ? mam dla ciebie prezent.
*rzucasz w niego albumem ze zdjeciami.* to już jest nic nie warte. 

wracasz do twojego cieplutkiego domu i płaczesz. 

~*~ TYDZIEŃ PÓŹNIEJ ~*~
siedzisz w swoim domu dniami i nocami. wychodzisz tylko do sklepu po coś do jedzenia. 
nie widziałąś sięz harrym od czasu kiedy rzuciłaś w niego albumem. 

wychodzisz na spacer do parku i nagle na kogoś wpadasz. widzisz że to harry. 
t: sorry zamyśliłam się. [...]

~malikowa xx. 
_____________________________
dodałam ! 
byłam dziś na tej imprezie. i ide do wesołego miasteczka i wchodze na karuzele nie?
i siedze, jaram się a tu nagle WMYB. zaczynam śpiewać ludzie sie na mnie gapoią jak na kretynke ale ja dalej śpiewam. tak siętym jarałam że masakra. XD 
a teraz ide, bo jutro znów tydzień męczarni. -.-

love'u. xoxo

5 komentarzy:

  1. ale zajebiste, no czemu sie konczy w najfajniejszych moemntach nooooo? :<

    OdpowiedzUsuń
  2. No dokładnie. :< Czekam na następny imagin.
    I jeszcze jedno. Jesteście zajebiste. ! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. następny imagin będzie jak poprawie oceny i zdejmą mi szyne gipsową z ręki ( nie pytajcie -.- ). szlaban od mamy. nie ucze sie ? to teraz mam. przepraszam was i do zobaczenia kiedys. ;* - malikowa xx.

    OdpowiedzUsuń
  4. ej no, wracaj!!!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, ze chociaz Stylesowa nie odejdzie. :<

    OdpowiedzUsuń