Wyświetlenia.

czwartek, 24 maja 2012

Harry 3 ♥ - Stylesowa XX

Siedziałam w szoku, i spojrzałam na niego pytająco. Przybliżył się do mnie, i poczułam jego ramię jak dotyka mojego. Ciarki mnie przeszły. Odwróciłam się do niego delikatnie i spojrzałam w jego oczy. On wzrok przeniósł na trawę i nadal patrząc się na nią mówił do mnie:
-Bo wiesz, tak naprawdę.. z chłopakami to nie mogę porozmawiać na poważnie, wszystko biorą na żarty, co mnie naprawdę często wkurza, bo.. nie mogę z nimi poważnie porozmawiać. Za to z tobą, jest zupełnie inaczej. W sposób jaki ze mną rozmawiasz, to jak umiesz mi doradzić.. Jezu Sandra. Nie wiem jak zareagujesz ale.. ja..
I nagle usłyszałyśmy krzyk mojej i Harrego mamy. Spojrzeliśmy się na siebie i szybko polecieliśmy, wparowaliśmy do kuchni i zobaczyliśmy śmiejące się nasze mamy. Zapytałam wkurzona, to była taka chwila:
-Co się wam stało?!
-Hahaha, upuściłam... Galaretkę hahah!
Zrobiłam MegaDoubleFacePalm'a i spojrzałam na Harrego, teraz się bałam iść tam do niego i żeby on mi to dokończył, coś w mózgu mówiło mi: "STOP" a serce mówiło: "IDŹ" Wycofałam się i powiedziałam, że muszę iść do toalety. Usiadłam na froncie wanny, i zaczęłam płakać, nie wiedziałam co zrobić. Nie wiedziałam czy coś do niego czuję czy nie? To było okropne uczucie, ogarnęłam się i posłuchałam serca. Gdy zeszłam na dół, okazało się, że Harry pojechał z mamą już do domu. Tupnęłam głośno nogą, i zaczęłam się wydzierać. Podleciałam do mamy, i krzyknęłam jej prosto w twarz, że muszę porozmawiać z Harrym, bo nie wytrzymam.
Mama się na mnie dziwnie spojrzała, i powiedziała, że jutro jedzie do cioci pomóc jej wybrać firanki i, że jak chcę to mogę z nią jechać. Ucieszyłam się, i pocałowałam mamę w policzek. Poleciałam do pokoju, i wyciągnęłam telefon. Napisałam do Harrego:
-Hej, muszę jutro z tobą poważnie porozmawiać. Nie dokończyłeś mi czegoś, podejrzewam, że chciałeś mi powiedzieć to samo co ja tobie.
-Naprawdę?
-Tak..
_________________________________________________________________

Obiecałam rozdział po 1000! JEZU JAKA SZCZĘŚLIWA JESTEM. DZIĘKI LUDZIE DZIĘKIII! PONAD 1000 WYŚWIETLEŃ. OMG..NIE NIE NIE NIE NIE  NIE WIERZĘ. Laski, jak chcecie to macie tutaj Sandry Fb:
https://www.facebook.com/sandra.kocot
DZIĘKI DZIĘKI DZIĘKIII! <3
Kocham was. :*
-Stylesowa Xx

4 komentarze: