Wyświetlenia.

środa, 30 maja 2012

Harold cz. 8 ♥

obudziłaś się w białym pomieszczeniu. obok ciebie siedział harry. spał. 
przez duże okno widziałaś reszte 1D czekających na korytarzu. 
poruszyłaś ręką. harry momentalnie się obudził. spojrzał na ciebie zapłakanymi oczami. 
h: jezu. jak sie ciesze że już nie śpisz. 
t: co się stało? dlaczego tu jestem ?
h: to moja wina. za duży stres spowodował że nie dawałąśrady. twój organizm osłabł i kiedy dawka stresu jeszcze bardziej się zwiększyła - zemdlałaś. i jeszcze...
t: jeszcze co? 
h: okazało się że masz anoreksje. 
t: wcale się nie dziwie. *łzy płyną z twoich i jego oczu.* przez ostatnie tygodnie mało jadłam. twja zdrada doprowadziła mnie do takeigo stanu. 
h: wiem. jestem dupkiem.
t: owszem. jesteś. 
h: ale błagam cie, błagam powiedz że mi kiedyś wybaczysz. 
t: nie wiem. ale na pewno nie teraz. niechce nawet na ciebie patrzeć, więc prosze cie wyjdź. 
*harry posłusznie wypełnij twoją prośbę i opuścił sale. 

***
po tygodniu wypisali cie ze szpitala. starałaś się jeść jak najwięcej idbać o siebie. 
powoli zapominałaś o harrym. ale jednak dalej go kochałaś. 
pewnego dnia byłąś strasznie szczęśliwa i byłaś pewna że nic i nikt nie zepsuje ci tego dnia. a jednak ... 

~ malikowa xx. 
_______________________
widze że Stylesowa zmobilizowała was do pisania komentarzy ? :D 
świetnie. dzięki niej dodałam ten rozdział. 
prosze was komentujcie. ale i tak dziękuje za wszystkie wejścia. 

+ mam do was prośbę. 
ponieważ jak jestem na gg okropnie się nudze, bo nikt nie pisze to this is my number 24613391. więc piszcie jak tylko będę dostępna. 
będę starała się też informować o rozdziałach. 
błaaaagam uratujcie mnie od nudy. 

love'u xoxo. 

14 komentarzy:

  1. No i tak ma być! :* Masz dodawać częściej imaginy, jakbyś mogła yto już teraz możesz nastepny, straszne krótkie dodajesz te komentarze! :<

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś dodałam dwa więc są takie mini, mini. ale następne będą długie. obiecuje. ~ malikowa xx. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie. <3
    Proszę już o następny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejmy nadzieję, że będą długie, bo są zdecydowanie za krótkie, i przez to jestem bardziej napalona na te imaginy!! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. twoje imaginy są świetne! :3
    następny chcemy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. twoje? ICH IMAGINY SĄ ŚWIETNE!
    tak,tak chcemy jeszcze więcej!

    OdpowiedzUsuń
  7. więcej imaginów chceeeeemyy!
    Niezła oglądalność:D

    OdpowiedzUsuń
  8. O..o ! Dobry ten imagin, chcę dalszą część! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. <3 Genialne są te imaginy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Już mamy do tego postu 7 komentarzy wow! O.o

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak zdecydowanie więcej i dłuższe.
    Kocham was.!

    OdpowiedzUsuń
  12. No spoko rozdział, robi sie ciekawjej.

    OdpowiedzUsuń