Wyświetlenia.

wtorek, 29 maja 2012

Harold cz. 6 ♥

od razu odwróciłaś głowe. nie chciałaś żeby cie poznali, ale niestety po twojej lewej stronie usiadł harry. 
"kurwa. ja to mam szczęście " <i teraz pogłowie chodzi mi " ja to zawsze szczęście mam..." xd > pomyślałaś.
postanowiłaś, że pokażesz mu, że mamsz go gdzieś i masz nowe życie. 
zdjełaś kaptur, ale nie spojrzałaś w jego strone. zawzięcie oglądałaś durnowate reklamy, albo głaskałaś ręke Dereka. 
widziałaś że harry cie zauważył, cały czas na ciebie patrzył. 
***
film trwa dobre pół godziny, a ty trzęsiesz sięze strachu przez co nieumyślnie wtulasz się w Dereka. 
chłopak widząc że się boisz ściska cię mocniej i głaszcze po plecach. 
spojrzałaś w jego oczy, śliczne, brązowe oczy. po chwili wasze usta się spotkały. 
całowanie z nim sprawiało cie przyjemność szczególnie że wiedziałaś, że harry teraz umiera z zazdrości. 
całowaliście się zachłannie kiedy ktoś przerwał wam.
h: NIE ! DOŚĆ ! ja już dużej nie moge. 
*odskoczyłaś szybko od Dereka i spojrzałaś na Harrego.* wiem że spieprzyłem. zdradziłem cie. 
ale ja cie kocham ! te wszystkie pocałunki nie były dla mnie ważne. całując tamte dziewczyny myślałęm o tobie.
myslałem jak bardzo cie kocham i jak bardzo za tobą tęsknie. ale ty tego nigdy nie zrozumiesz prawda ?
t: harry, ale ja..
h: tak myślałem. * w tej chwili wyszedł z sali*
t: HARRY !  
* odskoczyłaśod Dereka i pobiegłas do wyjścia za twoim byłym chłopakiem. w końcu go zobaczyłaś. *
t: STÓJ ! ZATRZYMAJ SIĘ !
[...] 

~ malikowa xx.
___________________________
nie bójcie się. to nie będzie koniec. 
będzie około 10 rozdziałów.

a teraz słuchajcie ! yy, czytajcie. xd
Stylesowa, powiedziała mi dziś, że ona uważa, że nasze czytelniczki <wy> wolicie mnie niż ją.
próbowałam jej przetłumaczyć że jest w błędzie, ale sie nie dało.
dlatego, pod tym postem poprosze jak najwięcej komentarzy.
i jeżeli kochacie jątak samo jak ja niech w komentarzu będzie napisane " i ♥ Stylesowa" 
z góry dzięki. ;3 

love'u xoxo. 
i ♥ Stylesowa.

9 komentarzy:

  1. ZAJEBISTE *.*
    I ♥ Stylesowa
    I ♥ Malikowa
    Xxxxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest po prostu świetny, nie rozumiem jak możesz zakończyć ten rozdział w takim momencie! Mam nadzieję, że ona powróci do Harrego (Boże proszę, bo wyobrażam sobie, że to ja jestem w tym opowiadaniu z nim xD) Jezu nie mogę doczekać się następnej części O.o
    A pro po.
    I ♥ Stylesowa i Malikowa.

    - Naleśnik xx

    OdpowiedzUsuń
  3. BOŻEEEE. O.o NIE ZAKAŃCZAJCIE W TAKICH MOMENTACH BO TU NIE WYSIEDZĘ!! :O JENYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY JA CHCĘ JESZCZE ROZDZIAŁ DZISIAJ. :D
    Dobrze, że Stylesowa na bierząco mnie informuje o nowych rozdziałach XD Bo gdy zobaczę wiadomość od Sandry, to od razu klikam w wasz blog. :*
    Właśnie teraz zobaczyłam, że macie już ponad 1500! To jest bardzo dużo dziewczyny, czyli wasz blog naprawdę jest odwiedzany! O.o Gratuluję! :)
    <3
    I love Malikowa
    I Love Stylesowa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. I ♥ Stylesowa i Malikowa. < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z trzema powyższymi komentarzami! :)
    <3
    Kocham was oby dwie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ` . EEEE NO :D FAJNIE SIĘ ROBI NAPRAWDĘ, ZGADZAM SIĘ Z KAŻDYM POWYŻSZYM KOMENTARZEM :D Jak można zakończyć w takim momencie.?. XD Nie wytrzymam do jutra, dawać mi tu teraz następny rozdział.
    kocham ♥ malikową i stylesową.!.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurw. Malikowa Kocham cię. ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. oł. Fajnie się robi. :D Czekamy na kolejne rozdziały.
    Kocham WAS :*

    OdpowiedzUsuń