Wyświetlenia.

niedziela, 20 maja 2012

Harry 1 ♥

Omg. Malikowa, jesteś boska! Wiesz jak się wciągnęłam w opowiadanie z Lou? :o
Jest świetne to opowiadanie! Może zaczęłabym też coś pisać? A nie tylko te mieszanki, to chyba już nudne prawda? :D Piszcie w komentarzach.
+ zachęcam do konkursu.
______________________________________________________
Byłaś załamana zerwanie ze swoim chłopakiem. Wyszłaś z domu, zabierając jedynie telefon i torbę. Padał deszcz, usiadłaś na krawężniku i zaczęłaś płakać - Zdradził cię. Siedziałaś, ludzie ci mówili,żebyś szła do domu. Nikogo nie chciałaś słuchać. Nagle podjechało znajome auto, twoja mama otworzyła drzwi, wyleciała z kocem i zabrała cię do auta.
-[t.im] zwariowałaś? Chcesz być chora?! Boże.. [t.im] Co się stało?
-Zerwał ze mną Kamil.
-Boże.. Jedziemy do mojej koleżanki.
-Jakiej?
-Do Anny, moja koleżanka z piaskownicy. Właśnie się dowiedziałam, że niedaleko mieszka więc jedziemy.
-Mamo proszę cię, mogę się przebrać.
-No ale to nie po drodze.
-Mamo.
-Dobrze, już zawracamy.
Wparowałam do domu i pobiegłam do pokoju. Ubrałam się i zeszłam na dół. Był środek lata, ale padał deszcz (-,-) Weszłam do cieplutkiego auta mamy, i powiedziałam, że możemy jechać.
Jechałyśmy około godziny, podjechałyśmy pod dom i wysiadłyśmy a do nas podbiegła jakaś pani. Była bardzo ładna jak na swój wiek. Podeszła do mnie i powiedziała:
-[t.im] Ja cię tak dawno nie widziałam, pamiętam jak z moim synkiem Harrym bawiliście sie
 w piaskownicy. Mieliście może z 4 latka. Teraz już macie po 19 lat. Pamiętasz mnie? Ciocię Anię?
-Przykro mi ale słabo. - skłamałam, bo tak naprawdę w ogóle jej nie pamiętałaś.
-Zapraszam do mnie. - powiedziała miło pani Ania, po czym przytuliła moją mamę, i szły przytulone przez całą drogę.

*Po co ja jechałam z mamą? Mogłam iść do [i.tw.przyjaciółki]* - pomyślałaś. Ale nagle usłyszałaś jak ktoś wchodzi do domu. Zerknęłaś i zobaczyłaś jakąś postać, Jezu Chryste to ten chłopak z One direction!
Nie uwierzyłaś, ale pozostałaś w pozycji siedzącej, i udawałaś, że się nic nie stało. Harry spojrzał na ciebie i uśmiechnął się. Spojrzał na mamę pytająco, po czym jego mama powiedziała:
-Harry, to twoja koleżanka z piaskownicy, a ciocię [imię twojej mamy] pamiętasz?
-yy.. takk.. - powiedział z lekkim uśmiechem, nadal patrząc się na mnie. Schował kluczki do kieszeni.
-[zdrobnienie twojego imienia] jak chcesz to możesz sobie iść na dwór jak chcesz, mamy tam leżaki,trampolinę - powiedziała ciocia.
-Dobrze, przewietrzę się.
Wyszłam na dwór i usiadłam na krześle. Włączyłam Iphone, i weszłam w internet, przeglądałam zdjęcia różnych gwiazd, gdy nagle usłyszałam głos za sobą:
-No hej, pamiętasz mnie? - spytał Harry

-Przykro mi, ale nie..
-Ja ciebie też nie pamiętam, a podobno byli z nas nieźli kumple - powiedział słodko.
-Haha.
Usiadł obok mnie, zaczęliśmy rozmawiać, śmiać się.. Zaczęłam sobie powoli przypominać kim on jest, tak.. to z nim robiłam babki z piasku, to z nim podpaliłam liście, to z nim wystraszyliśmy kota mojej babci.
Gadało mi się  z nim bardzo fajnie, później poszliśmy na trampolinę. Zachowywaliśmy się jak dzieci.

Miesiąc później


_______________________________________________

PODOBA SIĘ? *.*
Jak tak, proszę o komentarze!: D
Jak będzie 800 wyświetleń, dodam następną część:D 

5 komentarzy:

  1. Ale boskie! ;o
    + obydwie jesteście boskie <33

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chcę nic mówić, ale fajne to radio obok ;d cały czas 1d słucham ; p + fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no popatrz Stylesowa ! tylko mnie to radio nie działa.
    WHY ? ! + kocham ten imagin and i love'u ♥ - Malikowa Xx.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ano widzisz! Napraw radyjko! :*
    + Też cię kocham Malikowa <3 - Stylesowa XX

    OdpowiedzUsuń