Wyświetlenia.

środa, 2 maja 2012

Zayn. ♥

Jest ciepło, słońce mocno przygrzewa a tobie jest bardzo duszno. Postanawiasz skorzystać z okazji o poopalać sie stroche nad swoim basenem. Przebierasz się najlepsze bikini, rozkładasz leżak w pobliżu basenu, kładziesz się na nim i rozkoszujesz się ciszą i spokojem. Nagle słyszysz głośne wrzaski dochodzące z podwórka sąsiadów, lekko zirytowana próbujesz opalać się dalej, ale nie jest ci to pisane ponieważ nagle piłka sąsiadów wpada do twojego basenu i chlapie cię całą, ty szybko wstajesz z leżaka szukając sprawcy. Nagle widzisz jak przez płot przeskakuje chłopak i gdy cię zauważa momentalnie zastyga w miejscu, ale pochwili na jego twrzy pojawia sięwielki uśmiech.
Ch: przepraszam. Graliśmy w siatkę i trochę za mocno odbiłem.
Ty: No co ty nie powiesz ? Przez ciebie jestem cała mokra.
Ch. Przynajmniej jest ci chłodniej * zabójczy uśmiech* Zayn jestem.
Ty: [t.im.] * podajesz mu rękę i wyciągasz piłkę z basenu w tym czasie z Zayn kładzie coś na twój leżak* Proszę. * Podajesz mu piłkę* Ale uważaj następnym razem. * Słodki uśmiech.
Z: Postaram się. Narazie i mam nadzieje że dozobaczenia.
Ty: Ja też.
Usiadłaś na leżaku i zobaczyłaś że obok twojej ręki coś leży, mała karteczka. Otworzyłaś ją i przeczytałaś. " Dziś o 18 w parku koło fontanny. Będę na Ciebie czekał. Nie wystaw mnie. Zayn. Xx" Kiedy skończyłaś czytać zerwałąs sie jak oparzona i pobiegłaś przebrać. O 18 byłaś na miejscu, Zayn już tam czekał. Rozmawialiście kilka godzin a pod koniec waszej randki Zayn cię pocałował. Od tego momentu jesteście nierozłączni.

- Malikowa Xx.




8 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! <3 <3 <3 <3 <3
    ZACIESZ MAM CHOLERA JAK TO CZYTAM ::D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. JAKIE FAJNE JENY! :O Zgadzam się z powyższym komentarzem. :D Boskie jesteście :D / NaLEŚNIK

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze sie że sie podoba. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie, że waszą stronę mam zapisaną w ulubionych? I jest cały czas otwarta.
    WCIĄGACIE :D XD Więcej takich :3

    OdpowiedzUsuń
  5. haha :D Chciałabym żeby One Direfction byli moimi sąsiadami :))))

    OdpowiedzUsuń