Wyświetlenia.

sobota, 26 maja 2012

Harold cz. 2 ♥

kierunek: twój stary dom, w centrum Londynu. 

po półgodzninnej jeździe dotarłaś na miejsce. wysiadłaś na przystanku i ruszyłaś do domu. 
od kąd wsiadłaś do autobusu chłopcy ciagle do ciebie dzwonili. wszystkie połączenia odrzucałaś.

otworzyłaś drzwi wejściowe. "ahh... wszędzie dobrze ale w domu najlepiej" pomyślałaś. 
położyłaś walizkę w nowoczesnym salonie i usiadłaś na kanapie, włączyłaś jakąś komedie i postanowiłaś zrobic sobie popcorn. 

film się skończył. umyłaś się i poszłaś spać. jednak nie było ci to dane bo ktoś nachalnie pukał, nie, on nie pukał on walił do twoich drzwi. w końcu zlekłaś się z łóżka. poszłaś otworzyć drzwi. harry, próbowałaś je szybko  zamknąć ale nie udało ci się to. 
h: daj mi to wyjaśnić, porozmawiaj ze mną. 
t: nei mamy o czym. zabawiłeś się mną. to koniec.
h: prosze cie. to nie jest prawda. 
t: dobra wchodź. masz 2 minuty. później wyjazd z domu. 
h: to zdjęcie..
t: te zdjęcia. 
h: te zdjecia to fotomontaż. nie całowałem żadnej dziewczyny. no oprócz ciebie. na tamte imprezie byłąś ze mną. to z tobą się całowałem, ale widocznie jakiejś psychofance to nie pasowało. 
t: harry, nie byłąm wtedy z tobą. na samym początku imprezy wyszłam, bo złamała mi się szpilka. jednyne miejsce gdzie cie całowałam to było krzesło przy naszym stolik, a to zdjecie jest zrobione przy barze. wiedziałam że tak będzie. nie umiesz mało wypić. nawaliłeś sięi nad sobą nie panowałeś. ale to tylko i wyłącznie twoja wina. a teraz wypad. twój czas minął. 
h: ale.. 
t: nie ma ale. wynocha! 
harry wyszedł z mieszkania, a ty poszłaś spać. wcale nie płakałaś. po prostu myślałaś. po kilku minutach usnełaś. 

~Malikowa xx. 
________________________________
oł maj fak gudnes. *-* 
ponad 1200 wejść. 
dzięki, dzięki, dzięki. !
evribadi dens ! :3 ♥

a teraz musze się wam pochwalić. dziś kupiłam sobie converse. 
ale takie wiecie haroldziane. :3 
i jeszcze zamówiłam płyte 1D z trasy w empiku. 
i się jarraaam ! :D 
a teraz idę bo dzisiaj musze iść na 19 do kościoła i na 23 też i jeszcze jutro. -.- dżizas. 

love'u xoxo. 


4 komentarze:

  1. ZAJEBISTE MASZ MI DODAĆ NASTĘPNĄ CZĘŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    <33333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam converchy XD

    OdpowiedzUsuń
  3. to mi je daj, będę miała 2 pary. xd - malikowa xx.

    OdpowiedzUsuń
  4. koocham was. :*

    OdpowiedzUsuń