Wyświetlenia.

wtorek, 29 maja 2012

Harold cz. 5 ♥

h: ciesze się że cie widze.
t: serio ? bo ja jakoś nie bardzo, a teraz sorry. śpiesze sie. 
h: dlaczego nie chcesz dać mi się wytłumaczyć ?
t: kiedyś już ci dałam na to czas, ale ty jeszcze bardziej wszystko zawaliłeś, bo chciałeś mnie oszukać.
h:ale to tylko dlatego, ze..
t: że co? że chciałeś mieć kilka lasek naraz ? daj spokój. mam nadzieje że sie wiecej nie spotkamy. 
h: wiem ze spieprzyłęm, ale ja ...

nic więcej nie słyszałaś bo szłaś zdenerwowana prosto, nie patrząc przed siebie.
nagle na kogoś wpadłaś " tsa. pewnie to znowu ten idiota." pomyślałaś.
spojrzałaś do góry. piękny, wysoki brunet o ciemnej karnacji i brązowych oczach.
ch: przepraszam, nie patrze jak ide.
t: nie, to moja wina. zamyśliłam sie. 
ch: jestem derek. 
t: [t.im] miło mi.
d: to może w ramach przeprosin dasz sie namówić na SHAKE  i kino ?
t: jasne. może ty poprawisz mi humor.
d: jestem tego pewien.
t: licze na ciebie. 

oboje sięzaśmialiście. podróż do MSC upłyneła wam bardzo szybko. śmialiście sięi wygłupialiście całą droge. 
miło spędzałaś z nim czas, ale to co dobre musi się kiedyś kończyć.

weszliście do kina śmiejąc się, ale nagle uśmiech zniknął z twojej twarzy. harry i reszta 1d. 
chwyciłaś Dereka za ręke i pociągnełaś w strone kasy. założyłaś kaptur na głowe. 
postanowiliście iść na horror wybrany przez twojego towarzysza. 
pech chciał, że kiedy razem z colą i popcornem usiedliście na miejscach. obok ciebie usiedli twoi przyjaciele. 
[...] 

~ malikowa xx. 

_______________________
dzięki za tyle wyświetleń. 
licze na więcej. 
komentujcie ! 

love'u xoxo

2 komentarze: