Wyświetlenia.

wtorek, 15 maja 2012

Zayn cz. 1 ♥

za kilka dni masz poważne testy w szkole, więc uczysz się dniami i nocami twoja przyjaciółka już nie wytrzymuje tego i chce wyrwać cię z domu na dyskoteke.
t.p : ej, no chodź ! nie ma tak ! zabawimy się, powyrywamy kolesi, będzie fajnie !
t: nigdzie nie ide, musze to zdać.
t.p : mam cię w dupie ! gnij tu ! 
t: dobra, daj mi 20 min i idziemy. 
t.p: yaayy ! 
przygotowywujesz się na dyskotekę ubierasz to i zchodzisz do przyjaciółki. 
t.p: żartujesz? miałaś się zabawić. zabawić chłopakami a nie...
t: spokojnie, wystarczy urok osobisty :śliczny uśmiech włosy i ciało. popracuj nad tym. 
usmiechnęłaś się do przyjaciółki a jej opadła szczęka. nigdy nie byłaś odważną dziewczyną, a bynajmniej ona tak nie myślała. nikt o tym nie wiedział ale ty paliłaś, piłaś i lubiłaś iść na impreze. wyszłycie z domu.po 40 min. byłyście na miejscu. duża dyskoteka a w niej tłum ludzi, twoja kumpela od razu zaczęła zabawiać się z chłopakami, a ty poszłaś do baro po drinka. wypiłaś ich kilka i usłyszałaś za sobą głos. " cześć słodka nieznajoma. jestem Zayn a ty?" odwróciłaś sięi zobaczyłaś ślicznego mulata o pięknych oczach. 
t: [t.im]. 
Z: miło mi. zatańczymy ?
t: pewnie. 
weszliście na prakiet i tańczyliście cały czas. co jakiś czas robiliście sobie przerwę na drinka, a gdy inna osoba prosiła was do tańca odmawialiście mówiąc że macie doskonałych partnerów. 
- Malikowa Xx. ♥
_____________________________________________________________
więc jest I część mojego imagina. napisze takiego chyba o każdym z chłopaców, ale nie obiecuje. 
ogólnie to was zaniedbuje co ? 
ale wiecie jaka jest sytuacja. -.-
mój internet chodzi bez zarzutów, tylko tym razem komputer jest za wolny. UMIERAM ! -.- ale daje rade. imaginbez animacji ZNÓW ale widzę że Stylesowa robi bardzo fajne notki z różnymi animacjiami i za to jej dziękuje. ♥
dzięki za te wyświetlenia. jesteście niesamowite. ♥

4 komentarze:

  1. Dawaj drugą część, bo tu palpitacji dostanę :D CHCĘ WIEDZIEĆ CO DALEJ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no, nareszcie coś dodałaś Malikowa! :3 Tęskniłyśmy za tobą, no ale na szczęście Stylesowa nas tutaj rozpieszczała haha. Jesteście wspaniałe laski xx
    <33

    OdpowiedzUsuń
  3. dodała bym to wcześniej ale nie miałam kiedy, ponieważ w czwartek mamy gminne EURO. :D i musiałam wymyślać hasła i uczyć się koko koko i jeszcze robić transparenty. -.- masakra.
    a w piątek gminna małyszomania i dokłądnie to samo co w czwartek, hasła, plakaty i piosenki.
    RATUNKU ! + jeszcze wczoraj była wywiadówka i nie było zaciekawie kiedy mama wróciła do domu. ale obiecałam jej że wszystko poprawie w ciągu 2 tyg. ( mamo, jak mogłaś w to uwierzyć ? ! ) i będę się uczyć (dobry joke nie ? XD) !
    2 część ma być dziś ? czy może jutro ? bo jeżeli dziś dodam dwie, to jutro prawdopodobnie tylko jedną albo wcale bo mam zajęcia w szkole do 15 a o 16 zajęcia teatralne, kończe je o 17.30 a na 18 do kościoła. szczęście że w czwartek cały dzień nie będzie mnie w sql więc lekcji odrabiać nie musze.
    łah, rozpisałam się ! : D to kiedy ta część ? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁOŁ. NO TO WSPÓŁCZUJĘ. :D Dodawaj imagina :D
    -Stylesowa xX

    OdpowiedzUsuń