Wyświetlenia.

czwartek, 3 maja 2012

Liam. ♥

Słoneczny, ciepły ranek. Ubierasz krótkie szorty i opalacz. zakładasz trampki za kostkę i spinasz włosy w koka. Wkładasz do uszu słuchawki i włączasz na telefonie swoją ulubioną play liste mianowicie "one direction". Zamykasz dom i biegniesz w znanym ci kierunku - do parku. Biegasz po parku już od godziny podxpiewując piosenki swojego ulubionego zespołu. Nagle na kogoś wpadasz, podnosisz wzrok i widzisz twojego idola. Liam'a Payn'a. Chłopak wyciąga do ciebie rękę i mówi :
L: Przepraszam. Nic ci nie jest ?
T: Nie. To moja wina.
L: Nie, to ja nie patrzyłem jak biegnę. W ramach przeprosin może dasz się zaprosić na lody i spacer?
T: Z wielką chęcią.
Chodziliście tak po parku jedząc lody i rozmawiając o wszystkim i o niczym. Po kilku godzinach spaceru zatrzymaliście się obok fontanny. Liam chwycił cię za rękę i pocałował.
L: Przepraszam nie pow...
A ty przerwałaśmu kolejnym, ale tym razem dłuższym pocałunkiem. Od tej pory jesteście parą i żyjecie szczęśliwie.

- Malikowa Xx.
___________________________________________________
Hej, hej. :D wróciłam. :D
Przepraszam że dodaję tak mało i że imagin jest taki słaby, ale wczoraj po południu byłam u kumpeli, a później internet mi się zepsół. :< Niestety, nie działa do tej pory. -.- ALE !, moja babcia ma taki przenośny i chwała jej za to bo dzięki niej będę mogła cokolwiek tu dodawać.
Tego imagina napisałam wczoraj, a dziś z braku czasu nie napisałam nic. -.-
ale spokojnie, teraz wszystko nadrobie i pod tym postem proszę żebyście napisały z kim sobie życzycie następne imaginy. :)
i najważniejsze ! Chciałam wam podziękować za wszystkie wejścia. Blogg mamy od 2 dni, a już jest prawie 150 wejść.
DZIĘKI ! ♥
+ przepraszam, ale pod dzisiejszymi postami nie będzie animacji.
internet jest za słaby i nie chce otwierać stron z nimi.
i'm so sorry. :<
kiedy wróci mi normalny internet obiecuje, że dodam notkę w której będą same animacje. :)


3 komentarze:

  1. yeah :D:D:D CHCIAŁABYM TAK A TU CHVJ NAWET GO NIE SPOTKAM :(
    Kuamiecie nas juz jest 163 wyswietlenia.

    OdpowiedzUsuń